luni, 1 iunie 2009

Mesaj 2

Stimate domnule Zisopol / Dragos,


Sint o Balanta cu mintea in nori. In consecinta, meditam brusc in seara asta la ceva.
Tu esti genul omului care cade pe spate la oameni. Este de ajuns sa apara o Filitti ori mai stiu eu cine (nu dau nume ca sa nu te iriti prea devreme) si esti precum dascalii lui Catzavencu - ai cazut in maxima admiratie (si tot pe atit de neverificata).

Intimplator la un pol opus, io-s omul citatelor.
Imi place acela, parca din vechea Grecie, ca-i sanatos sa nu iriti niciodata degeaba vreun om, oricit de mititel ti-ar parea.
Cei de la poale de Carpati au tradus treaba asta prin ceva legat de buturuga mica...


Stiu, matale esti dipotat, sef de Uniune - iar eu un neica-nimeni, un om nesigur ca-si va gasi un serviciu in urmatoarele 6-12 luni.
Ma voi stradui insa, pe cit ma va duce mintea mea cea proasta (am citat din Alex. Paleologu) sa te rasplatesc nitelush pentru tratamentul adresat neabsolventului de studii superioare care s-a intimplat sa-ti fie prin preajma in ultimele noua luni... (honni soit...).


/…/ Esti obisnuit sa lovesti doar pe acela care, precum o victima a unui paianjen, ai palit-o cu surpriza ta, ai imobilizat-o, iar apoi i-ai facut masura curajului de exceptie ce anima pe-ai ca tine...
Ai luptat vreodata fatza in fatza cu cineva?
Eu nu-s perfect, am multime de hibe - dar am senzatia ca nu esti obisnuit cu asa ceva, cu a lupta deschis, egal cu cineva... Imi statea pe limba sa te intreb in ultimele saptamini: "Mon cher Dragos, daca de la tribuna Parlamentului dai de un adversar ca mine, de pe picior de egalitate, explica-mi si mie cum te descurci? Mai ales daca acel preopinent are idee in virtutea caror principii si reguli interioare functionezi..."

Ma mai intreb ceva...
De ce, ahtiat dupa putere si a umili fiind, nu ai facut cariera la partidele clasice?
Raspunsul il am, ca psiholog ratat ce ma aflu, dar nu ti-l dau aici.


/…/

Dragos, de cite ori vei deschide gura in public, avind in vedere ca nu ai cum s-o faci mai breaz decit in mesajul de 25 martie (un monument de limbaj de lemn plus ipocrizie - aia cu toleranta fu epocala!...), pe unde o razbi ea in media o sa-mi dau si eu cu parerea...
Cum, io scriu prostii? Nu cred. Altminteri nu ai fi vrut sa scapi urgent de mine de la Uniune...

Ca veni vorba de a scapa...
Stii cum arata discutia intre doi adolescenti oarecari si altii, intr-o tabara din Grecia, legat de ce va face tatal lor cind va ajunge la cirma Uniunii?
La vremea aceea, prin septembrie anul trecut, am luat-o drept oarecare descarcare juvenila, din categoria "Te spun lu' tata...". Ulterior m-am convins ca aia iti fu tactica din primul moment al sosirii in Alecsandri, cu sceptrul picat in mina. Nu am fost eu sau altul de vina - matale aveai ideea pamintului pirjolit demult in minte...


In acelasi context... Mon cher Dragos, ti-a placut - bineinteles din pozitia paianjenului veninos care si-a imobilizat deja victima - sa uzezi de mijloacele cutare si cutare... Nu pari sa fi obisnuit (cel putin la maturitate) sa iti fie aplicate si tie. Acest ochi atent la ce ai facut si ce faci, de pilda (eu nu-mi bat capul cu alte vrajeli, cum ai obiceiul si asupra carora voi reveni pe larg, intr-un mod care sa elimine orice idee de calomnie - crede-ma ca posed inteligenta pentru a executa asa ceva!)...

/…/


Ma astept la cele mai violente masuri contra subsemnatului, chit ca ma aflu in lichidare de la onor Uniunea Elena...
Asta e, a trebuit sa iau legatura cu un birou oarecare ce protejeaza salariatii de angajatorii abuzivi...
Zici că joc la cacialma?
Asa o fi...



Mircea Ordean

PS
Sint suficient de experimentat ca sa nu ma astept la vreo revolta contra ta in Uniune, din aste biete zise. Este insa o treaba de biata aritmetica: la primul clinci pe care il vei avea cu cineva, acela se va folosi de armele pe care eu le sadesc contre vous aici...
Repet, acesta este doar primul mesaj.
In viitoarele, voi argumenta parerea-mi despre cine esti si ce vrei dela viata.
Cum ai facut de pilda praf revista Elpis, avind insa - curajos - grija sa dai vina pe altii...
Cum distrugi tot, cum tzii sa faci presh pe oricine, sa umilesti crunt acele victime prinse in plasa unui Scorpion care putea lua si lucruri mai bune din portofoliul amintitei zodii (treaba e valabila si la distinsul domn H., de felu-i de la malu' marii).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu